2016-07-08

Artykuł o 5 km nowych dróg rowerowych w Katowicach

Cieszy postęp, martwi sposób realizacji, np tutaj:

"...Zaraz przed nim projektanci byli zmuszeni  do zakończenia trasy rowerowej i poprowadzenia ruchu rowerów drogą dla samochodów. Powodem było zbyt ciasne rondo. Ścieżka zostaje wznowiona tuż za ul. Szwedzką i biegnie do końca ul. Techników. Tu odbija w ul. Popiełuszki, gdzie również nie będzie oddzielnej trasy tylko dla rowerów. ... Dalej droga biegnie przez tory kolejowe i zaraz za przejazdem skręca w prawo w Al. Niepodległości, gdzie również nie będzie wydzielonej ścieżki."

Czyli jest droga, ni ma drogi, jest droga, ni ma drogi, potem zaś jest, potem zaś ni ma. Jak to w Katowicach.

Pełny tekst artykułu katowice24.info

2 komentarze:

  1. Warunki techniczne szczegółowo określają jakie szerokości powinny mieć poszczególne elementy pasa drogowego. W przypadku ronda po prostu nie da się go powiększyć że względu na grunty prywatne. Jeżeli chodzi o ul. Niepodległości to szerokości nie pozwalają wydzielić DDR i jezdni spełniające w/w wymogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warunki techniczne szczegółowo określają jakie szerokości powinny mieć poszczególne elementy pasa drogowego. W przypadku ronda po prostu nie da się go powiększyć że względu na grunty prywatne. Jeżeli chodzi o ul. Niepodległości to szerokości nie pozwalają wydzielić DDR i jezdni spełniające w/w wymogi.

    OdpowiedzUsuń